Erotiikannälkä valvottaa

Heräsin yöllä, enkä saanut enää nukutuksi. Erotiikka on pyörinyt viime aikoina mielessä ihan liikaa. Kaipaisin jotain tuhmaa henkistä tyydytystä. Tai no, myös fyysistä. Kaipaisin kunnon limaista suuseksiä, nuolemista, lutkutusta, rivoa ja pervoa kasvojen tahrimista ja syvään työntymistä. Kaipaisin myös sitä pehmeää tunnetta käsissäni, kun saa leikkiä toisen erogeenisillä alueilla öljyn liukastamien käsien kanssa. Ja kaikkea muutakin.

Kokeilin taas seuranhakua. Jokin siinä tuo minulle mieleen radiolähetykset, tiedättekö, ne joissa soittaja on odottamassa linjoilla.

Radio: "Ja sitten meillä on linjoilla seuraava soittaja. Haloo, täällä radio, kuka siellä?"
Soitaja: "-----"
Radio: "Haloo, olette suorassa lähetyksessä...?"
Soittaja: "----"
Radio: "Jahas, ja soittaja taisi pudota linjoilta."

Viime aikoina on käynyt useamman kerran tuohon tyyliin.

Joku: "Hei! Kuulostat aika mielenkiintoiselta. Asutko siis täälläpäin?"
Minä: "Moi, kyllä asun. Olipa kiva että vastasit. Millaisista jutuista sinä pidät?"
Joku: "----"
Minä: "Haloo???"
Ehkäpä viestittelijä ei halunnut minun asuvan samalla suunnalla? 😕

Joku: "Hei! Nuori tyttö täällä. Olisitko kiinnostunut tapaamaan?"
Minä: " Hei, ja kiitos vastauksestasi. Millaista kuviota olet etsimässä?"
Joku: "-----"
Minä: "Haloo?"

Näissä jaa aina miettimään, onkohan toinen lopulta edes saanut vastaustani. Vai onko vastaukseni mennyt roskapostikansioon, vai kalasteleeko joku vain jostain ihme syystä ilmoittelijoiden sähköpostiosoitteita. Hmm. Tämä on aina niin outoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti